6/27/2014

Ostatni dzień przed wakacjami

Wczoraj niby wszystko było już dla wszystkich jasne, że mnie praktycznie nie ma w w firmie inaczej niż „ciałem mem fizycznem” bo myśli to już daleko, to jednak znaleźli się jeszcze tacy, którzy mieli pomysły, jak mnie uszczęśliwić.
Co chwilę się jakiś dzięcioł budził i miał problem :-)
A dzień pracy ma tylko 10 godzin i się nie wyrabiałem :(
Ale jak twierdzi nasz dzielny nad wyraz dział HR, "jeden człowiek przy tak dużej firmie nie robi różnicy", to się tego w  dniu wczorajszym trzymałem jaki pijany płotu, czego Państwu i sobie w takich sytuacjach życzę :-)
źródło

3 komentarze:

  1. Nic tylko życzyć Ci szczęśliwego lotu do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku!!!

    PS. Jezuuuu 10 godzin dziennie zapingalasz?! Niezle Wielblad! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku życzę :)I czekam niecierpliwie na wasz powrót :)
    Ps. Z Polski też będziecie pisać prawda?:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku - pisząc komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych