5/06/2016

Szlakiem wież strażniczych czyli kolejna wyprawa po okolicy

Wiem, że obiecałem odnaleźć Fafarafa, ale mi się nie udało :-(
Cóż poszukam ponownie,  bo przecież pod ziemię się nie zapadła, tylko skutecznie skryła przed Wielbłądzim wzrokiem.
Włączyłem GPS i wyruszyłem w poszukiwaniu innych fortów, zamków, wież strażniczych*** (***niepotrzebne skreślić)
Wjeżdżałem w takie miejsca, że ulice miały monstrualną szerokość – może dwa osiołki by się tam minęły, ale tylko pod warunkiem że przynajmniej jeden miałby anoreksję.
Jechałem i szukałem interesujących plenerów oraz…    miejsca, gdzie się da zawrócić.
Poniżej efekty tej wyprawy i różniste budowle w okolicach Fanji.





2 komentarze:

  1. Ta kupa kamieni z anteną satelitarną...., dla nas wygląda to dość dziwnie.
    Adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adamis- to jeszcze nic :-) Tutaj anteny satelitarne znajdziesz nawet w budynkach, które są dopiero budowane.
      Jednak największym hitem dla mnie była antena satelitarna i panele fotowoltaiczne przy... namiocie pasterza wielbłądów :-D

      Usuń

Drogi Czytelniku - pisząc komentarz, zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych